باران
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 71161
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




نگاه کن

گوش کن

پنجره مرا می خواند

باران مرا صدا می زند

باران با انگشتانش به شیشه می زند

باران مرا صدا می زند

و من باران را خوب می شناسم

باران مدادیست

که بر همه چیز رنگ می زند

باران تیریست که

بر دلی از سنگ می زند

باران

سازیست که باز آهنگ می زند

باران باز هم مرا صدا می زند

و من

تردید می کارم

میان ماندن و رفتن

 

نوشته زیبا از دوست خوبم باران



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت11:31---3 ارديبهشت 1390
دلتنگی و دلتنگی و دلتنگی

شیرین و دلنشین است دلتنگی برای تو

برای حضورت در دیار دلم دلتنگم

برای بودنت و برای نگاهت ، دلتنگم

لحظه ای گریستن و تنهایی و گریستن

دلتنگی بیداد می کند در غریبی غربت دلم

ای قاصدک های فرود آمده با نسیم عشق

دلتنگی دلم را پرواز دهید در آسمان رویاهایش
شاید ،شاید ،شاید

در ثانیه ای نگریستن به آسمان

نگاهش دلتنگی دلم را نظاره کند ...شاید


باران
ساعت8:56---2 ارديبهشت 1390
می خوانمت



با هفت زبان



در اوج عشق و عاطفه ایستاده ای



سرشار از تکلم درخت و آفتاب



سرشار از تنفس آینه و عود



سرشار از بلوغ آسمان



و من هر چه می آیم



به انتهای خطوط دستان تو نمی رسم



می خواهم در بیرنگی گم شوم...


باران
ساعت7:27---31 فروردين 1390
گل من
قلبت را به خداوند بسپار...
آن همه تلخی و غم
این همه شادی و ایمانت را
گاهی از عشق گذر کن
و دلت رابسپار به خداوندی که
خوب میداند
سهم تو از دل چیست...!
گاه دلتنگ شوی
گاه بی حوصله و سخت و غریب!
و زمانی را
غرق شادی و پر ازخنده و عشق
همه را ای گل ناز
به خداوند بسپار
خاطرت جمع عزیز!
که عدالت!
خصلت مطلق اوست


mahtab
ساعت23:07---30 فروردين 1390
سلام به کاربر لوکس بلاگ
تبادل لينك بهترين و كاربردي ترين روش افزايش پيج رنك و در نتيجه افزايش آمار بازديد سايت و وبلاگ است. با اين سيستمي كه ما براي شما عزيزان به طور رايگان فراهم آورده ايم شما براي تبادل لينك نيازي نيست به شيوه ي سنتي عمل كنيد و براي ثبت لينكتان در سايت مورد نظر چندين روز منتظر بمانيد. در اين سيستم خودكار شما پس از اينكه لينك ما را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد .پس از پر كردن فرم تبادل لينك و ارسال آن سيستم در همان لحظه لينك شما را اضافه ميكند.

منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 21:37 ::  نويسنده : محسن