افسوس
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 71188
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است





يکی را دوست می دارم ،

ولی افسوس،او هرگز نمی داند .

نگاهش می کنم شايد بخواند از نگاه من که

 او را دوست می دارم،

ولی افسوس،

او هرگز نگاهم را نمی خواند.

به برگ گل نوشتم من که

 او را دوست می دارم،

ولی افسوس،

او برگ گل را به زلف کودکی آويخت تا او را بخنداند.

به مهتاب گفتم ای مهتاب،

سر راهت به کوی او سلام من رسان و گو که

 او را دوست می دارم، 

ولی افسوس،

يکی ابر سيه آمد ز ره روی ماه تابان را بپوشانيد.

صبا را ديدم و گفتم صبا دستم به دامانت،

بگو از من به دلدارم که

او را دوست می دارم،

ولی افسوس،

ز ابر تيره برقی جست و قاصد را ميان ره بسوزانيد.

کنون وامانده از هر جا دگر با خود کنم نجوا،

يکی را دوست می دارم ،

ولی افسوس،

او هرگز نمی داند!!!

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت16:33---24 فروردين 1390
سلام محسن جان وبلاگت خیییییییلی زیباست و شعر بسیار زیبایی هم بود. خواستی به منم سری بزن. بای

باران
ساعت13:05---24 فروردين 1390
تا خورده ام ، شکسته ام اما تو شاد باش

عاشق بمان و یکسره در امتداد باش

هرشب بیا و با غزلی تازه تر برقص

با شعرهای خسته ی من در تضاد باش

حس میکنم برای تو کم بوده ام ولی

هرجا که هستی از سر دنیا زیاد باش

امشب دوباره از تو نوشتم که دوستت . . .

یک شب فقط به خاطر من بیسواد باش

من را ببخش گریه امانم نمی دهد

من را ببخش و گاهگداری به یاد باش !


باران
ساعت5:36---23 فروردين 1390
باز باران بارید
خیس شد خاطره ها
هر کجا هستی باش
آسمانت آبی
وتمام دلت از کینه تهی...

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه همین حوالی مشهدم گفتم زیاد دور نیستم
روز خوبی داشته باشی دوست من



باران
ساعت10:54---22 فروردين 1390
سلام محسن عزیز
آره دعا کن بارون بیاد چه من باشم چه بارون خدا....

منم خراسانیم....
نمیگم کجا ولی بهت خیلی نزدیکم ....

جالب شد نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


باران
ساعت7:27---22 فروردين 1390

I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU


باران
ساعت7:27---22 فروردين 1390
سلام
ممنونم دوست خوبم
خوش به حالت مشهدی هستی؟؟؟؟؟؟
رفتی حرم واسم دعا کن
دعا کن بارون بیاد....
شاد باشی ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : محسن