غریبه
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 71059
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




روي سنگفرش هاي خيس خوردهء باران قدم مي زنم ؛

غريبه آشنا مي نوازد ،

غريبه آشنا شدهء من بنواز برايم

فقط براي من

اندکي هم براي دل خودت ،

اينجا من هم غريبم ...

بگذار بوي باران ما را با خود به دورترها ببرد ...

من براي تو مي خوانم ، تو هم براي من بنواز

بگذار صداي سازت مستمان کند ...

آنقدر بنواز که تار هوشمان پاره شود

بگذار آواره در عدم باشيم



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت20:11---23 ارديبهشت 1390
صدایم کن!
تا امان یابد عابری خسته در شب باران
صدایم کن!
تا ببالم من در سحرگاهان با سپیداران

از آن سوی خورشید از آن سمت دریا
صدایم کن.صدایم کن.صدایم کن
تو لبخند صبحی پس از شام یلدا
از این تیرگیها رهایم کن

سکوت سرخ شقایقها را در این ویرانی، تو می‌دانی
غم پنهان نگاه مارا در این حیرانی تو می‌خوانی...


باران
ساعت20:28---21 ارديبهشت 1390
کدامین چشمه سمی شد

که آب از آب میترسد

وحتی ذهن ماهیگیر از قلاب میترسد؟!

گرفته دامن شب را سکوتی آنچنان مبهم

مژه از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب میترسد!!!


باران
ساعت20:27---21 ارديبهشت 1390
عشق گاهی با عصای سفید

از خیابان دلم رد می شود

دستش را نمی گیرم

بگذار راه خودش را برود

باید یاد بگیرم بدون او هم می توان زندگی كرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : محسن