انتظار
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 71050
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




دقیقه های انتظار، پیش تو گیر کرده اند

سکوت این ثانیه ها، مرا چه پیر کرده اند



نه زنگ میخورد زمان، نه کوک میشود دلم

عقربه های لعنتی، دوباره دیر کرده اند



دلیل این همه سکوت، غرور چرخ دنده هاست

و چرخ دنده ها مرا، بهانه گیر کرده اند




ثانیه پشت ثانیه، غبار ها نشسته اند

فضای این اتاق را، دشت کویر کرده اند



بهانه ی نبودنت، چقدر کودکانه است

قبول! پشت شیشه ها، ترا اسیر کرده اند!

 

نوشته زیبا از دوست خوبم باران



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت10:22---14 ارديبهشت 1390

هر گاه تو نیستی من می مانم و هزاران چرا؟؟؟؟
و تمام دلتنگی هایم را بر سر انگشتانم می ریزم
و می نویسم بر روی آینه
آینه می شود حرف تو، برای تو
و هر بار که به اتاقم میایی
می بینی در نبودنت
بی تابی کرده ام
و بی تابی ام را بر روی
آینه نوشته ام
لبخندی می زنی
و می گویی باز هم آینه ات را دیوان شعر کرده ای......


باران
ساعت23:55---13 ارديبهشت 1390
ای آنکه زنده از نفس توست جان من
آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازان من

آن دم که با توام، پُِرم از شعر و از شراب
می‌ریزد آبشار غزل از زبان من

آن دم که با توام، سبکم مثل ابرها
سیمرغ کی‌ رسد به بلندآسمان من

بنگر طلوع خنده‌ی خورشید بر لبم
زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!

با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟
خود خوانده‌ای به گوش من این، مهربان من


davood
ساعت15:38---13 ارديبهشت 1390
منم لينكت كردم

davood
ساعت15:34---13 ارديبهشت 1390
سلام
وبلاگ خوبي درست كردي . تبريك مي گم . خوشحال ميشم اگر سايت ما را هم لينك كني .
فروشگاه اينترنتي ما با جديدترين فلش هاي فانتزي روز دنيا با كيفيتي برتر و قيمتي مناسب در طرح هاي فلش طرح قلب ، فلش طرح بطري ، فلش طرح توپ ، فلش طرح چوب ، فلش طرح دستبند ، فلش طرح ريموت بنز و فلش طرح شكلات را تا چند روز آينده روانه بازار ايران خواهد كرد . مفتخريم طرح هاي كلاسيك ، جوان پسند و زيبايي از فلش ها را در دو نوع 4 گيگ و 8 گيگ به هموطنان عزيز ارائه مي دهيم .
فلش هايي كه در آينده اي نزديك بازار ايران را تسخير خود خواهد كرد .
براي اطلاعات بيشتر و ديدن فلش هاي فانتزي كه بدون شك شما را مبهوت خواهد كرد به آدرس سايت ما كه در زير هم آمده است مراجعه فرماييد .
http://www.maadiransystem.com/


باران
ساعت8:47---12 ارديبهشت 1390
تاریکی اطراف حوضچه ی کوچک حیاط

اضطراب نیامدنت

صدای رعد و برق قبل از باران

و صدای جغدهای نشسته بر کاجهای دور دست

همه و همه گواه براین بود

که شعرم را بسرایم

در شبی مغموم و بی روزن

که خفاشها هم آن شب

از دخمه های تاریک و خاموش خود سر برون نیاوردند

چشمانم را از طاقچه کهنه اتاق

به حیاط پشتی آویزان کرده ام.

و در فواصل قرآن خواندن مادر بزرگ

سکوتی فضای اتاق را مخوف تر می کرد

آیات قرآن صلابت وسر زندگی خاصی را

در دل می نشاند.

در این اندیشه به سر می بردم

که اگر باز نیامدی

سراغ مادر بزرگ بروم

و با آن قرآن قدیمی

که پدر چند باری او را به صحافی برده بود

استخاره بگیرم.

که صدایی آمد،

ونگاهم را چون شلاق رها شده از دست جلاد

به شیشه پنجره چسباند.

نه...تونبودی

قطرات باران بودند

که خود را تسلیم شیشه پنجره می کردند

و نیامدنت را

در شبی بارانی و دلگیر

خبر می دادند...


باران
ساعت8:42---12 ارديبهشت 1390
آموخته ام رها باشم...

من راه رفتن را از یک سنگ آموختم...

دویدن را از یک کرم خاکی و پرواز را از یک درخت!

بادها از رفتن به من چیزی نگفتند، زیرا آنقدر در حرکت بودند که رفتن را نمی شناختند.

پلنگان، دویدن را یادم ندادند زیرا آنقدر دویده بودند که دویدن را از یاد برده بودند.

پرندگان نیز پرواز را به من نیاموختند، زیرا چنان در پرواز خود غرق بودند که آن را به فراموشی سپرده بودند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : محسن