باران
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 71212
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است





** باران **


بهانه ای بود ...


که زیر چتر من،


تا انتهای کوچه بیایی .


کاش ...


نه کوچه انتهایی داشت


ونه باران بند می آمد .



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت11:48---16 تير 1390
خواهر کوچکم از من پرسيد پنج وارونه چه معنا دارد؟

من به او خنديدم،کمي آزرده و حيرت زده گفت:

روي ديوار و درختان ديدم،

باز هم خنديدم

گفت: ديروز خودم ديدم مهران پسر همسايه

پنج وارونه به سارا مي داد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسيد.

بغلش کردم و بوسيدم و با خود گفتم:

بعدها وقتي غم،سقف کوتاه دلت را خم کرد

بي گمان مي فهمي


پنج وارونه چه معنا دارد


lovelorn
ساعت17:20---14 تير 1390
اواومدي بشکني بشکن از من ساده چي مونده

قبل تو هر کي بوده تمام تار و پود سوزونده


هميني که باقي مونده واسه دلخوشي تو بشکن
تيکه تيکه هاي مو بردن آخرين عشقم تو بکن

لینک وبمو ندیدم امیدوارم حذفش نکرده باشی


باران
ساعت10:14---14 تير 1390
گفت: حتما می آیم،
منتظر باش

منتظر پای دیوار.
جیب هایم پر از آه و ای کاش
باز هم بی خداحافظی رفت
مثل هربار

کوچه و خلوت و باد
کاسه ی اشکم از دستم افتاد
یک دل پر
زیر باران شر شر

یک نفر رد شد و گفت:
بادها بی خداحافظی می روند
ابرها هم همینطور!


setareh
ساعت18:27---13 تير 1390
سلام خوبي وب جالبي داري منم يه وب ساختم خصوصي



فقط ميتوني با عضو شدن در اون مطالب رو بخوني خوشحال ميشم بياي و عضو شي خواستي تبادل لينك هم ميكنم موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : محسن